Ad Code

Responsive Advertisement

ptp4ever ile para kazan

frameborder="0" height="60" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" src="http://ptp4ever.net/banniere.php?ref=kazancinolsun&fond=white" width="468">>

 

PTP4 Ever Firması uzun süredir hizmet veriyor ama fark ettiğim kadarıyla hiç bir site bu sistemi doğru düzgün anlatmamış. Anlatanlar ptp4 ever ile para kazan işte link demişler hepsi bu...

Ben de kısaca bu sistemi anlatma gereği duydum. Peşinen söylüyorum bizzat ödememi aldım. Ödeme talep etmeyecektim ancak anlatacağım sistemin güvenilirliğini ölçmek istedim ve deneme amaçlı 2$ lık ödeme talebinde bulundum, hemen geldi ödeme...

 

Peki bu sistemden nasıl para kazanılıyor?

İşte merak edilen soru bu! Bu sisteme üye olduktan sonra giriş yapıyorsunuz. Sayfanızda çeşitli boyutlarda bannerler ve linkler var. Web sitenize bu bannerleri ekliyorsunuz. Nereye eklediğiniz hiç önemli değil. Ama linkleri görünecek bir yere ekleyin çünkü linklere tıklandığında para kazandırıyor ama bannerler TIKLANMASA BİLE para kazandırıyor. Bu banner kodunu koyduktan sonra .hiçbir işlem yapmanıza gerek yok. Sistem otomatik olarakhesabınıza $ biriktiriyor. siz  belli bir süre sonra sisteme giriş yapın. örneğin 1 ay sonra. Sonra panelinizden kazandığınız miktara bakın. Daha 1$ iken bile ödeme talep edebilirsiniz ama ben beklemeyi tercih ediyorum. 2 yada 10$ olunca ödeme talep ederseniz kesinti olmuyor ama 1 $ lık ödeme talep ederseniz 0,8$ yatar paypal hesabınıza.

Eğer sitenizin hiti yüksekse bu sistem size iyi para kazandırabilir. Ama normal bir hit seviyem var diyorsanız en azından yıllık domain ücretinizi bedavaya getirebilirsiniz.

 

Alt üyelik sistemi var mı?

Evet sistemde referans sistemi de mevcut. Yani sisteme üye yaptığınız kişiler kazandıkça siz de kazanıyorsunuz. Bunun dışında sistemden kiralık ref. alabiliyorsunuz ama para kazanmadan para harcamayın gerekirse kazandığınızdan alırsınız ama gerek yok bence.

Şimdi size vereceğim link de benim referansım. Peki niçin referansımı veriyorum? Sisteme benim referansımla üye olmasanız bile birileri sizi sistemden kiralık ref olarak alacak. Yani size bu sistemi öğreten, tavsiye eden, emek harcayan kişinin emeği boşa giderken cebinde parası olan biri bedavaya konacak. Bunun için aşağıdaki linkten üye olursanız hiçbirşey kaybetmediğiniz gibi bana da teşekkür etmiş olursunuz...

ref: kazancinolsun

 

SİSTEME ÜYE OLMAK İÇİN BURAYI TIKLAYINIZ

Not: Açılan sayfada register here ptp4 ever yazısına tıklayınız...

 

 

 

PTP4 EVER ÖDEME KANITI:

 

 

 

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar